Blogissa seurataan free-toimittajan elämää bullterrieri Ringmaster´s Own The Wampas Mask "Saga" seurassa.
Koirien lisäksi elämään mahtuu askartelua, valokuvausta, leffoja, kirjoja, moottoripyöriä ja paljon muuta...



perjantai 4. lokakuuta 2013

Käsityömessuilla

Tänään tuli käytyä perinteen mukaisesti Seinäjoen käsityömessuilla. Ja jälleen kerran oli todella mukava päivä ja sai paljon uusia ideoita... vielä kun ehtisi toteuttaa edes edelliset... ;)

Aloitimme messuilun kuitenkin käymällä ensin Kauhavalla Kangas-Aitassa, josta mukaan lähti pussillinen paperilankaa. Löytötorilta kun sai kympillä ottaa niin paljon tavaraa kuin muovipussiin mahtui ja sinnehän mahtui melkoinen määrä paperilankaa :) Onpahan tuleviin paperilankatöihin nyt materiaalit valmiina. Lisäksi ostin matonkuteita, jotta saan virkattua vielä lisää mattoja sekä aivan ihanaa huivilankaa...

Seinäjoella tuli sitten vietettyä monta tuntia ja ostettua sieltäkin ihan kiitettävästi tavaraa. Tärkeimpänä kuitenkin se, että sain napsittua kuvia mua kiinnostaneista töistä, jotta voin kokeilla niitä sitten joskus kotonakin.

Ensiksi tietenkin paljon paperilankaideoita:




Sitten löytyi paljon hauskoja tuunauksia vanhoista keittiövälineistä:



Messujen hauskin tuunaus oli kuitenkin vanhoista levyistä tehdyt käsilaukut. Nämä oli aivan ihanat!


Rautalangastakin oli näperrelty kaikkea kivaa... etenkin tämä elämänpuu oli mun makuun...



Jostain kumman syystä huopatyöt kiinnosti mua erityisesti tällä kertaa, ja nämä neulatyynyt oli aika ihkuja...


Pari ihan neulotua ja virkattuakin ihanuutta näkyi, ja erityisesti tämä värikäs villatakki oli mun mieleen. Mä en sitä osaa tehdä, tai jos osaan, niin kestää muutaman vuoden tehdä, mutta josko vihjaisisi äitille, että se tekisi mulle tällaisen...


Mun ostokset messuilta on edelleen keskellä keittiönpöytää neljässä isossa muovipussissa :) Messuilta tuli ostettua lisää paperilankaa, huovutusvillaa, lankaa, stanssi ja korutarvikkeita. Onpahan jotain mitä tehdä taas pitkän talven... ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti